Translate

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Esittely

Hei,
täällä kirjottaa kaks tyttöä, Ruffe ja Kiko. Olette mahdollisesti törmänneet aikaisempiin blogeihimme muilla sivustoilla.
Olemme tällä hetkellä ylä-asteella ja olemme tänä vuonna saavuttamassa merkittäviä juttuja elämäämme koskien. Ruffe(minä) olen hankkimassa korttia skootteria varten ja me molemmat olemme kesällä menossa riparille. Siitäkin tulee tänne jotain varmasti myöhemmin. Olemme kaikella tapaa toistemme vastakohtia:
Minä olen kova suustani enkä arkaile nolata itseäni ihmisten edessä. Intohimojani ovat kirjoittaminen ja laulaminen. Kiko on meistä se ujompi, mutta huolimatta siitä hän on se joka yleensä kokeilee ensin kaikki uudet jutut ja usuttaa minua kokeilemaan uusia asioita.
Tämä blogi tulee pääasiassa suuntautumaan tyyliä koskeviin asioihin sekä yleisesti elämämme tuoreimpiin tapahtumiin ja muuhun randomiin. :D Toivotaan, että pidätte!

2 kommenttia: