Translate

perjantai 18. tammikuuta 2013

Kotikonstein!

Minulla (Ruffella siis ;D) on tapana viljellä 'kotitekoisia kauneusniksejä'.
Olen koittanut vaikka mitä miksejä ja todennut, että helpolla pääsee hiuksien suhteen sekoittamalla märkiin hiuksiin yhteen oliiviöljyä ja normaalia hoitoainetta. Minulle se yhdistelmä on helppo hankkia nopeasti kasaan, kun oliiviöljyä löytyy melkein aina, aivan niin kuin hoitoainettakin. Se tekee hiuksista melko lyhyelläkin vaikutusajalla eloisat ja pehmeät.
 Kasvoihin taas yleensä teen naamion kananmunanvalkuaisesta ja lisään siihen muutaman lusikallisen sitruunamehua. Ei yhtään hullumpi tämäkään.. :) Joskus harvoin myös kuorin ihoni sekoittamalla keskenään normaalia kasvojen kosteusvoidetta ja sokeria. Huulet puolestaan kuorin hankaamalla niitä kevyesti hammasharjalla. Tämän jälkeen runsas kerros huulirasvaa ja "tadaa"!
Nyt uutena tuttavuutena olen hiukan tutkaillut näitä kotona sovellettavia hampaidenvaalennustekniikoita. Jotkut sanovat että kannattaa hangata niitä suolalla ja/tai soodalla. Yhdeksi vaihtoehdoksi nousee myös lääkehiili. Olen koittanut maailman luotettavimmasta lähteestä (internetistä) etsiä tietoa siitä mikä olisi terveydelle paras vaihtoehto. Pelkään että samalla kun harjailen hampaat valkoisiksi, niin myös kiille sanoo bye bye ja lähtee lätkimään. Melko ristiriitaisia tietoja se netti antaa. Ehkä voisin kuitenkin mahdollisesti tuota ruokasoodaa kokeilla. En mä nyt siihen ainakaan kuole.. :D
Onkos teillä kokemuksia jostain näistä tekniikoista? Oletteko todenneet toimiviksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti